fredag 12. november 2010

I går var det masse snø ute, men i dag er det nesten bare is. Lurer på om vi får snø til jul. Hva tror dere?

                                                     

Jeg sitter fortsatt her å strever med hva jeg skal kalle bloggen min, hva jeg skal skrive om. Noen som vil komme med forslag?
Jeg får bruke litt tid på dette med blogg, er jo så mye å finne ut her ser jeg.

Jeg skal nå se ferdig senkveld med Thomas og Harald og så legge meg etter på. Er i hverfall taken.

I morgen så skal jeg prøve å få tak i nisse drakt til barna, noe som egentlig ikke er lett etter en ringerunde jeg hadde her om dagen. Men håper jeg kan finne det et sted.
Vis noen vet hvor jeg kan få tak i nisse drakt så legg igjen en kommentar her.

Så får jeg se om jeg finner meg noen sko eller klær i morgen også. Får se hva man får tid til.

Ønsker alle en god Fredags kveld vidre:)
                                                                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar