tirsdag 2. november 2010

Hei

                                                                                


Det begynner å ta form
Men er fortsatt fersk her inne, men jeg prøver meg fram. Så får man se hvordan det går.

Har vært inne å titta på en del blogger nå og kom over en blogg som het Bastablogg.
Hun har en komkurranse nå som jeg tenkte jeg skulle være med på. Så skriver litt mer om dette etterpå.

Skjønner ikke så mye av hvordan man kan sette bilder på sidene av bloggen sånn at man kan trykke på bilde for å komme til bloggen dems.
Får håpe jeg finner ut av det snart. Men jeg tar i mot hjelp med stor takk :)

Nei nå er jeg så trøtt at jeg får sove litt.
Når jeg våkner så skal jeg skrivet et innlegg om den konkurrasen jeg nevte over her.

Vi snakkes :)




2 kommentarer:

  1. Hei hei og velkommen til bloggverden:)

    Koselig at du blir med på give awayen hos guttelusbloggen:)

    Marianne:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det. Takk for at du har sotte deg som følger. :)
    Er jo koselig å være med på give awayen din da selv om jeg ikke vinner. :)

    Anette

    SvarSlett