tirsdag 2. november 2010

Årets jentekonkurranse.

                                                                                                                                    

Jeg titta litt rundt på noen blogger og kom over denne bloggen her bestablogg. Hun har en konkurranse nå og hun kaller den for årets jentekonkurranse.
Hun skriver dette:

           ÅRETS JENTEKONKURRANSE! DELTA NÅ!

LA OSS FEIRE OSS SELV JENTER! DELTA OG VINN EN BAG FULL AV LYKKE!
Jeg har tatt alt en jente kan ønsket seg, og puttet det i en pakke!
Det eneste du trenger å gjøre er å lage et innlegg om konkurransen, å legge ved link. Del gjerne også på facebook, twitter og følg meg på bloglovin! Det jeg ser etter er de som gjør noe kreativt eller nyskapende når de deler konkurransen. Skrive gjerne litt om bastablogg også!
Når dette er gjort så kommenter under,  og du er med i konkurransen ! Husk å legge igjen link til ditt innlegg, og skriv hvilket av smykkesettene du kan tenke deg!
 

Jeg bare tenkte WOW for en gavmild jente.  Hun gir dette her bort i en konkurranse.



Er hun ikke gavmild dere?
Når jeg ser på alt dette som en kan vinne så tenker jeg. Tenk om jeg hadde vunnet dette.
Nå når det er så kaldt ute så hadde dette kommet godt med. Tenk å sette seg ned i sofaen med et pledd og sette på filmen " Sex and the city" og koset seg med firkløver sjokolade og nonstop. Det hadde vær veldig kos å bare slappe av etter en stresset dag. og senere på kvelden så kan man jo lese disse to bladene, COSTUME og COSMOPLOITAN og kose seg med en bit firkløver sjokolade. Å hvorfor ikke ta et varmt bad og ansiktsmaske og bare slappe av. Dette hadde vært kos.
Det er også hårprodukter der. Som Shampoo og balsam og hår skum. Det kan du se på bilde under her. :)


                                                                                                                           

Alt dette har hu lagt i en pakke. Dette er det du kan se på bildene over her.


Er ikke dette smykke lekkert?  Dette smykke ønsker jeg meg vis jeg vinner. :)
Valgfritt smykkesett fra Arts & Crafts Molde! (Armbånd, ring og smykke

Å bare se på disse flotte skjerfa du kan velge fra. Utrolig flotte sier nå jeg.


Valgfritt skjerf fra Arts & Crafts Molde! (bli med i gruppen deres på facebook og vinn fine premier)

Glem heller ikke dette: Arts & Crafts Molde bli med i gruppen deres på facebook og vinn fine premier.

Så gå inn på den flotte bloggen hennes og vær med på denne konkurransen her for den må dere ikke gå glipp av. Hu er jo helt fantastisk som gir bort dette.
Her kommer du til bloggen hennes: http://basta.blogg.no/
Her kommer du til konkurransen hennes:
http://basta.blogg.no/1288645948_rets_jentekonkurranse.html


  







                                                                                                                      
                                                                                                                               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar